Läkemedelskollen

  1. Vi har för närvarande problem med våra tjänster

  2. Läkemedelskollen är i full drift.

  3. Just nu går det inte att använda Läkemedelskollen via 1177 om du loggar in med Freja+. Du kan istället logga in på e-tjänsten via https://www.ehalsomyndigheten.se/privat/lakemedelskollen/ 
    Vi försöker lösa problemet så snart vi kan.

  4. Under dagen den 16 november uppdateras Läkemedelskollen och får ny design samt viss ny funktionalitet. Detta kan leda till att inloggade användare loggas ut och behöver logga in igen.

  5. Läkemedelskollen är i full drift.

  6. Just nu kan man uppleva problem med att se sin åtkomstlogg i Läkemedelskollen. Felsökning pågår. 

  7. Läkemedelskollen är i full drift.

  8. Just nu kan man uppleva problem med att se all information i åtkomstloggen. Felsökning pågår. 

  9. Läkemedelskollen är i full drift.

  10. Just nu har E-hälsomyndighetens leverantör av bank-id en driftstörning som gör att man kan uppleva problem att logga in via bank-id.