Servicefönster

  1. Under denna tidpunkt kan det på grund av tekniskt arbete hos Skatteverket förekomma störningar i folkbokföringsregistret. Det kan påverka åtkomsten till uppgifter om personer som sedan tidigare inte finns upplagda i E-hälsomyndighetens register. Det kan också förekomma störningar i tjänsten Covidbevis.

  2. Under denna tidpunkt kommer E-hälsomyndigheten genomföra tekniskt underhåll. Aktiviteten innebär inget driftstopp men mindre störningar i E-hälsomyndighetens tjänster kan förekomma.

  3. Under denna tidpunkt kan det på grund av tekniskt arbete hos Skatteverket förekomma störningar i folkbokföringsregistret. Det kan påverka åtkomsten till uppgifter om personer som sedan tidigare inte finns upplagda i E-hälsomyndighetens register. Det kan också förekomma störningar i tjänsten Covidbevis
     
  4. Under denna tidpunkt kommer E-hälsomyndigheten genomföra tekniskt underhåll. Aktiviteten innebär inget driftstopp men mindre störningar i E-hälsomyndighetens tjänster kan förekomma.

  5. Under denna tidpunkt kommer vår externa leverantör för företagsuppgifter att genomföra servicearbete. Detta kan medföra störningar vid administration av vårdenheter i fullmaktsregistret.
     
  6. Under denna tidpunkt kan det förekomma störningar i Covidbevis.se. Om du inte lyckas hämta ditt bevis, försök senare.

  7. Under denna tidpunkt utförs ett servicefönster hos vår driftleverantör. Aktiviteten medför driftstopp för samtliga tjänster utom Covidbevis. Beräknad nedtid är 15–20 minuter.

  8. Under denna tidpunkt genomförs servicefönster på den digitala brevlådan Min Myndighetspost. Det kan innnebära viss fördröjning på leveransen av Covidbevis till Min Myndighetspost. 

  9. Under denna tidpunkt kan det på grund av tekniskt arbete hos Skatteverket förekomma störningar i folkbokföringsregistret. Det kan påverka åtkomsten till uppgifter om personer som sedan tidigare inte finns upplagda i E-hälsomyndighetens register. Det kan också förekomma störningar i tjänsten Covidbevis.

  10. Under denna tidpunkt kommer Concise-portalen att vara nedstängd på grund av tekniskt arbete. ARKO, REKU samt stödregister kommer inte att gå att nå under dessa dagar, men även tillgången till portalen medlänk in i INSIKT, nyhetsinformation med mera påverkas. Se utskickat informationsbrev hur det går att nå INSIKT under servicefönstret.