EES-tjänsten

  1. EES-tjänsten är ej tillgänglig på grund av servicefönster.

  2. EES-tjänsten är i full drift.

  3. Driftstörningen som påverkat våra tjänster är nu löst hos vår driftleverantör. Man kan uppleva vissa segheter men alla tjänster fungerar som vanligt.  

  4. Tjänsten är för tillfället otillgänglig. Felsökning pågår.

  5. Servicefönster på EES genomfördes 4 Maj klockan 07:30 - 08:00. Efter servicefönstret kan apotek behöva rensa cacheminnet på varje dator och användare. Den historiska informationen måste tas bort för att EES webbgränssnitt ska fungera efter denna uppdatering.  

  6. EES-tjänsten är i full drift.

  7. EES-tjänsten är ej tillgänglig på grund av servicefönster.

  8. EES-tjänsten är i full drift.

  9. Just nu kan man uppleva problem med EES. Felsökning pågår.

  10. Mindre störningar i EES-tjänsten kan förekomma på grund av servicefönster.